Звернення учнів до вчителів

«Секрет встановлення добрих стосунків між учителями та учнями»

  1. Спілкуйтеся з нами якомога більше, особливо в позаурочний час. Ми хочемо знати вас краще.
  2. Цікавтеся стосунками у нашому колективі. Пам'ятайте: якщо ви будете знати, хто з однолітками є для нас авторитетом, це допоможе на уроках.
  3. Пригадайте себе у дитинстві та впізнайте в нас колишнього себе! Давайте вчитися один в одного! Будь-ласка, розумійте нас, сприймайте нас такими, якими ми є, зрозумійте наш внутрішній світ. Тоді ви зможете передбачити нашу поведінку.
  4. Пам'ятайте, що добрі стосунки легко руйнуються, їх треба постійно підживлювати. Дрібниць тут не буває. Щоб зміцнити наші добрі стосунки, давайте разом шукати спільні інтереси та потреби.
  5. Не обманюйте нашої довіри. Її важко завоювати, та легко втратити. Будьте чесні з нами.
  6. Примушуйте нас до чогось лише тоді, коли всі інші засоби впливу виявилися марними. Бо інакше ми можемо сприйняти це як посягання на нашу свободу особистості.
  7. Вимагайте щось від нас з повагою. Нам легше сприйняти вимоги, якщо ви робите їх у ввічливій формі: вимоги-прохання, вимоги-поради.
  8. Не будьте безапеляційними у своїх покараннях!
  9. Ми любимо тих вчителів, які посміхаються та в яких є почуття гумору.
  10. Зрозумійте, що часто ми мовчимо не від незнання предмета, а від страху перед аудиторією. Пригадайте свої перші уроки.
  11. Викликаючи у нас почуття страху, ви принижуєте себе та нас. Ми починаємо хвилюватися та нічого не розуміємо. Подумки полічіть до десяти, перш ніж викликати наших батьків, робити запис у щоденниках чи відсилати нас до завуча: а чи не розписуєтесь ви у власному безсиллі?
  12. Пояснюючи, переконуйте нас, дивіться на нас, не кричіть – в нас ще п'ять уроків.
  13. Зрозумійте, ваш предмет – важливий, але він не центр Землі, є ще й інші!.. Не намагайтеся перекласти на домашнє завдання те, чого ви самі не встигли на уроці.
  14. Не стрижіть нас, будь ласка, під один гребінець. Адже ми всі різні!
  15. Пам'ятайте: те, наскільки легко нам вивчити ваш предмет, залежить тільки від вас.